PL
W jaki sposób przebiega rejestracja w CityBee? Aby rozpocząć przygodę z CityBee, pobierz aplikację CityBee PL na telefon z systemem Android lub iOS. Nie mogę zalogować się do swojego konta. Co mam zrobić, kiedy nie pamiętam hasła lub loginu? Możesz zrestartować dostęp do konta w panelu logowania, klikając „Przypomnij hasło”. Czy muszę podać dane swojej karty płatniczej/kredytowej w trakcie rejestracji? Miej to z głowy. Możesz to zrobić później, ale bez wprowadzenia danych Twojej karty nie będziesz mógł dokonać rezerwacji i wypożyczyć samochodu. Jakie karty są akceptowalne podczas rejestracji? Akceptujemy wszystkie karty z logo Visa, Mastercard i American Express. Możesz dodać więcej niż jedną kartę jako źródło płatności. Pamiętaj, żeby odblokować transakcje internetowe kartą, poni Czy mogę zarejestrować się w CityBee, ale podpiąć kartę innej osoby? Nie. Karta musi należeć do tej samej osoby co konto CityBee. Jakie dokumenty potrzebne są do dokonania rejestracji? Przygotuj swoje prawo jazdy kategorii B. To nam wystarczy. W jaki sposób mogę zarezerwować samochód? Aby dokonać rezerwacji samochodu, uruchom naszą aplikację i wyszukaj najbliższy samochód za pomocą mapy lub listy aut w okolicy. Kliknij w ikonkę, a zobaczysz dokładną lokalizację samochodu i W jaki sposób otworzę drzwi w samochodzie? Po dotarciu do samochodu uruchom aplikację i w zakładce „Rezerwacja” kliknij „Otwórz”. Drzwi zostaną otwarte automatycznie. Możesz wsiąść do auta. Jaka długo ważna jest rezerwacja pojazdu? Bezpłatna rezerwacja jest aktywna 15 minut. Po upływie kwadransa rezerwacja zostaje anulowana automatycznie. Możesz też uruchomić opcję „przedłużenia rezerwacji” nawet do 2 godzin, ale w taki Czy mogę anulować rezerwację? Jeżeli tak, to czy będzie mnie to coś kosztować? Tak. Możesz ją anulować w ciągu 15 minut, nie ponosząc żadnych kosztów. Jeśli się rozmyślisz, po prostu kliknij „Anuluj”, a następnie zatwierdź rezygnację z pojazdu. Gdzie mogę zakończyć wynajem i zaparkować auto? Czy jest możliwość parkowania w dowolnym miejscu, czy są do tego przeznaczone strefy? Strefy, w których możesz zostawić samochód CityBee są zaznaczone na mapie w aplikacji. Zakończenie wynajmu poza tymi strefami jest niemożliwe. Wynajem będzie kontynuowany do momentu zaparkowa Czy samochodem mogę przejechać z miasta do miasta? Tak. Możesz wyruszyć do innego miasta, ale wynajem będziesz mógł zakończyć tylko w tych miastach, w którym jest dostępna usługa CityBee. Czy mogę zakończyć wynajem w drugim mieście? Tak, ale musi to być miasto, w którym dostępna jest usługa CityBee. Listę miast ze strefami CityBee znajdziesz na mapie w aplikacji. W jaki sposób naliczane są opłaty w CityBee? Opłata zaczyna być naliczana w momencie odblokowania drzwi samochodu za pomocą aplikacji. Przez pierwsze 50 km użytkowania samochodu płacisz tylko za czas użytkowania, nie płacisz za przejech W jaki sposób pobrana zostanie opłata za korzystanie z CityBee? Aby rozpocząć wynajem, musisz wprowadzić dane Twojej karty płatniczej do konta CityBee. Możesz wprowadzić dane więcej niż jednej karty i przed wynajmem wybrać tę, którą chcesz zapłacić. Stat Jaki jest koszt korzystania z CityBee? Całkiem niewielki i wynosi 0,99 zł za minutę, 49 zł za godzinę, 219 zł za dzień lub 1299 zł za tydzień oraz 0,65 zł za każdy kilometr powyżej 50 km dziennie. Pełny cennik i wszystkie stawki z Czy płacę za paliwo w trakcie korzystania z CityBee? Nie. Płacisz tylko za czas użytkowania samochodu i ewentualnie dodatkowe kilometry, jeśli danego dnia pokonasz ich więcej niż 50. Jeśli w trakcie wynajmu zacznie brakować Ci paliwa (taka czer Czy płacę również za wynajem kiedy auto stoi, ale nie zakończyłem rezerwacji? Tak. Opłaty są naliczane do momentu zakończenia rezerwacji niezależnie od tego, czy auto jest w ruchu, czy jest zaparkowane. Co mam zrobić jeśli zabraknie mi paliwa? Czy dostanę zwrot kosztów? Jeśli kończy Ci się paliwo, jedź na najbliższą stację sieci ORLEN lub BLISKA. Zatankuj do pełna i zapłać bezgotówkowo kartą paliwową, którą znajdziesz za osłoną przeciwsłoneczną nad kierownic Ile muszę mieć lat, żeby korzystać z usługi? Użytkownicy muszą mieć ukończone 18 lat. Nie zapomnij o aktualnym prawie jazdy kategorii B. Czy usługa jest dostępna całą dobę? Nasza usługa jest dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, a czasami nawet 366 dni. Czy auta dostawcze CityBee dostępne są dla wszystkich, czy tylko dla osób prowadzących własną działalność? Nasze samochody są dostępne dla wszystkich. No prawie. Musisz mieć aktualne prawo jazdy kategorii B i skończone 18 lat. Jakie wymiary ma przestrzeń ładunkowa? Co się tam zmieści? Nasz dostawczaki pomieszczą nawet największe i najdłuższe pakunki, np. 90 kartonów o wymiarach 56x33x41 cm lub blat kuchenny o długości 3,5 metra. Czy są ograniczenia dot. wagi ładunku? Tak. Dla fiata Ducato maksymalna waga całego ładunku to 1450 kg, a w przypadku volkswagena Craftera to 1276 kg. Nasze samochody naprawdę dużo udźwigną, ale mają swoje ograniczenia. Czy w samochodzie znajdują się pasy transportowe do zabezpieczenia ładunku? Tak. Jeśli planujesz transport większego ładunku, który wymaga unieruchomienia, skorzystaj z tych znajdujących się w naszym samochodzie. Jeśli ładunek tego wymaga, nie lekceważ zabezpieczenia Jakie muszę mieć uprawnienia do kierowania samochodem? Do prowadzenia samochodu dostawczego CityBee wystarczy prawo jazdy kategorii B. Pamiętaj jednak, że nasze pojazdy są dużo większe niż osobówki. Mamy duże samochody na duże potrzeby. Jeśli nig Czy kierowcą może być inna osoba? Nie. Kierowcą musi być właściciel konta CityBee, przez które dokonano rezerwacji i wynajmu samochodu. Ile miejsc ma samochód? Ile osób mogę zabrać? Samochód ma trzy miejsca w kabinie pasażerskiej (kierowca plus dwie osoby). Pamiętaj, że przewożenie osób w części ładunkowej jest niedozwolone. Jaką wysokość ma samochód? Czy wjadę nim na parking podziemny? Może być trudno. Za każdym razem sprawdź dopuszczalną wysokość. Pamiętaj, że samochody dostawcze CityBee są większe i wyższe niż samochody osobowe. Gdzie znajdę kluczyk do samochodu? Kluczyki do samochodu znajdziesz na półce, która znajduje się poniżej radia i dźwigni zmiany biegów. Kluczyk powinien znajdować się pomiędzy uchwytami na kubki. Jeśli go tam nie ma, sprawdź w Gdzie znajduje się dowód rejestracyjny i polisa OC? Dowód rejestracyjny oraz polisa OC znajdują się w schowku samochodu od strony pasażera. Czy aplikacja jest dostępna na każdy rodzaj smartfona i system operacyjny? Np. Windows Phone? Nasza aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemem operacyjnym Android w minimalnej wersji 4.4 oraz iOS w minimalnej wersji 9.3. Czy samochodem CityBee mogę wyjechać poza granice Polski? Tak, ale przed rozpoczęciem podróży poza granice Polski musisz do nas zadzwonić i z wyprzedzeniem poinformować nas, do którego kraju się wybierasz i jak długo planujesz podróżować naszym samo Nie mogę zakończyć wynajmu. Co jest przyczyną? Sprawdź, czy jesteś w strefie CityBee. Pamiętaj, że wynajem możesz zakończyć tylko w jednej ze stref CityBee. Jeśli jesteś w strefie, sprawdź, czy wszystkie drzwi są zamknięte. Przed zakończe Co się stanie jeżeli zgubię dokumenty auta? Niezwłocznie poinformuj nas o tym, dzwoniąc na infolinię dostępną pod numerem +48 732 08 32 32. Czy samochody CityBee są ubezpieczone? Wszystkie samochody CityBee są ubezpieczone. Odpowiedzialność kierowcy to maksymalnie 1000 zł jeśli uszkodzenie nastąpiło z jego winy. Szczegółowe informacje dot. ubezpieczenia i Twojej odpow Co mam zrobić jeżeli samochód został uszkodzony? Jeśli uszkodziłeś samochód, skontaktuj się niezwłocznie z naszą infolinią +48 732 08 32 32 i opisz co się stało. Powiemy Ci co robić dalej. Spowodowałem wypadek. Co mam zrobić i jakie koszty mnie czekają? Zdarza się najlepszym. Jeśli spowodowałeś wypadek, zabezpiecz miejsce zdarzenia i skontaktuj się niezwłocznie z naszą infolinią +48 732 08 32 32, gdzie otrzymasz instrukcję co robić. Zaważyłem uszkodzenia pojazdu/brak w wyposażeniu pojazdu. Co mam zrobić? Jeśli zauważysz jakieś uszkodzenie, zrób mu zdjęcie i wyślij na info@citybee.pl, zgłoś nam to telefonicznie pod numerem +48 732 08 32 32. Jeśli brakuje elementów stałego wyposażenia, daj nam Prowadzę własną działalność. W jaki sposób mogę otrzymać fakturę? Jeżeli chciałbyś otrzymywać fakturę na dane Twojej firmy napisz do nas wiadomość na info@citybee.pl i podaj nazwę firmy, adres oraz numer NIP. Przypiszemy te dane do Twojego konta w aplikacji Co zrobić jeśli w strefie nie ma wolnego miejsca parkingowego? Możesz poczekać aż zwolni się miejsce w strefie lub pojechać do innej strefy w pobliżu. Zostawiłem „coś” w aucie. Jak mogę to odzyskać? Jeśli jesteś w pobliżu strefy, a samochód nie został wynajęty przez inną osobę, wynajmij go ponownie na chwilę i odzyskaj swoją zgubę. Jeśli nie masz dostępu do samochodu, skontaktuj się z na Czy mogę przewozić żywe zwierzęta? Tak, ale tylko zwierzęta domowe umieszczone w specjalnych transporterach, bezpiecznie ułożone na miejscu pasażera i przypięte pasami. Czy w samochodzie znajduje się ładowarka do telefonu i statyw na telefon? Oczywiście, w końcu stawiamy na mobilność i nowe technologie. W naszych samochodach znajdziesz ładowarkę do telefonu i statyw na telefon. Daj nam znać jeśli brakuje jednego z tych elementów. Czy są jakieś dodatkowe opłaty? W CityBee nie pobieramy opłaty przy rejestracji ani opłaty członkowskiej. Płacisz tylko za czas używania auta i ewentualnie, za przejechane kilometry.
Brak wyszukań. Spróbuj raz jeszcze.
W serwisie Citybee.pl korzystamy z plików cookies, co pozwala na lepsze świadczenie usług. Korzystając z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki, zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie.
Zrozumiałem

CityBee inwestuje 110 mln euro w rozwój floty.

14 grudnia 2018 roku



14 grudnia ogłosiliśmy międzynarodowy przetarg na zakup 5000 nowych samochodów. To pięć razy więcej aut niż obecnie posiadamy w naszej ofercie w Polsce i na Litwie. Powiększenie floty sprawi, że CityBee stanie się jednym z największych operatorów carsharingu w Europie.


Inwestycja o wartości około 110 milionów euro zostanie sfinansowana przez Modus Group, właściciela CityBee. 


Przetarg pozwoli zrealizować plany firmy dotyczące ekspansji w Polsce, gdzie obecnie oferujemy do wynajmu samochody dostawcze. Nowe auta umożliwią także debiut z usługą na rynkach łotewskim i estońskim oraz odmłodzenie i rozbudowę floty dostępnej na Litwie.


Liczymy na to, że uda się rozstrzygnąć przetarg i podpisać umowy ze zwycięzcami już w lutym, aby 5360 nowych samochodów trafiło do nas jeszcze w 2019 roku. Naszym celem jest rozbudowanie portfolio usług. Właśnie dlatego chcemy wprowadzić do floty popularne w miastach auta elektryczne, komfortowe samochody na dłuższe trasy, a także vany i inne auta użytkowe. Pozyskiwane pojazdy będą należały do klas od A do M ­– zapowiada Aurimas Čiagus, CEO w CityBee i dodaje: – W zeszłym roku również zorganizowaliśmy duży przetarg, w ramach którego zakupiliśmy 1000 pojazdów. Zainteresowanie usługą CityBee przerosło jednak nasze oczekiwania. Chcąc w pełni wykorzystać warunki sprzyjające ekspansji, zdecydowaliśmy się pójść ambitną ścieżką rozwoju i ogłosić kolejny przetarg.


Przetarg ogłoszony przez CityBee ze względu na wielkość zamówienia będzie miał istotny wpływ na profil rynku usług wynajmu aut na minuty. Kiedy firma pozyska i udostępni wszystkie zamówione pojazdy, stanie się jednym z największych dostawców usługi carsharingu w całej Europie. Oferta CityBee będzie porównywalna z gigantami, takimi jak DriveNow, który jest własnością BMW i ma 6000 samochodów. 


W najbliższych dniach zamkniemy etap wejścia z usługą CityBee do polskich miast. Od pierwszego dnia widzimy duże zainteresowanie naszymi dostawczakami na minuty. Dlatego z niecierpliwością czekamy na rozstrzygnięcie przetargu, który pozwoli nam na wprowadzenie do oferty kolejnych aut i dalszy rozwój usługi. – mówi Bogdan Marszałek, Country Manager CityBee Polska.

Udostępnij

Poznajmy się!

Zobacz więcej