Pokaż kategorie
Ukryj kategorie
Rejestracja
W jaki sposób przebiega rejestracja w CityBee?
Nie mogę zalogować się do swojego konta. Co mam zrobić, kiedy nie pamiętam hasła lub loginu?
Czy muszę podać dane swojej karty płatniczej/kredytowej w trakcie rejestracji?
Jakie karty są akceptowalne podczas rejestracji?
Czy mogę zarejestrować się w CityBee, ale podpiąć kartę innej osoby?
Jakie dokumenty potrzebne są do dokonania rejestracji?
Inne pytania
Ile muszę mieć lat, żeby korzystać z usługi?
Czy usługa jest dostępna całą dobę?
Czy auta dostawcze CityBee dostępne są dla wszystkich, czy tylko dla osób prowadzących własną działalność?
Jakie wymiary ma przestrzeń ładunkowa? Co się tam zmieści?
Czy są ograniczenia dot. wagi ładunku?
Czy w samochodzie znajdują się pasy transportowe do zabezpieczenia ładunku?
Jakie muszę mieć uprawnienia do kierowania samochodem?
Czy kierowcą może być inna osoba?
Ile miejsc ma samochód? Ile osób mogę zabrać?
Jaką wysokość ma samochód? Czy wjadę nim na parking podziemny?
Czy samochodem CityBee mogę wyjechać poza granice Polski?
Zostawiłem „coś” w aucie. Jak mogę to odzyskać?
Czy mogę przewozić żywe zwierzęta?
Czy w samochodzie znajduje się ładowarka do telefonu i statyw na telefon?
Korzystanie
W jaki sposób otworzę drzwi w samochodzie?
Gdzie mogę zakończyć wynajem i zaparkować auto? Czy jest możliwość parkowania w dowolnym miejscu, czy są do tego przeznaczone strefy?
Czy samochodem mogę przejechać z miasta do miasta?
Czy mogę zakończyć wynajem w drugim mieście?
Co zrobić jeśli w strefie nie ma wolnego miejsca parkingowego?
Opłaty
W jaki sposób naliczane są opłaty w CityBee?
W jaki sposób pobrana zostanie opłata za korzystanie z CityBee?
Jaki jest koszt korzystania z CityBee?
Czy płacę za paliwo w trakcie korzystania z CityBee?
Czy płacę również za wynajem kiedy auto stoi, ale nie zakończyłem rezerwacji?
Co mam zrobić jeśli zabraknie mi paliwa? Czy dostanę zwrot kosztów?
Prowadzę własną działalność. W jaki sposób mogę otrzymać fakturę?
Czy są jakieś dodatkowe opłaty?
Wypadki i ubezpieczenie
Czy samochody CityBee są ubezpieczone?
Co mam zrobić jeżeli samochód został uszkodzony?
Spowodowałem wypadek. Co mam zrobić i jakie koszty mnie czekają?
Zaważyłem uszkodzenia pojazdu/brak w wyposażeniu pojazdu. Co mam zrobić?
Rezerwacja
W jaki sposób mogę zarezerwować samochód?
Jaka długo ważna jest rezerwacja pojazdu?
Czy mogę anulować rezerwację? Jeżeli tak, to czy będzie mnie to coś kosztować?
Gdzie znajdę kluczyk do samochodu?
Gdzie znajduje się dowód rejestracyjny i polisa OC?
Czy aplikacja jest dostępna na każdy rodzaj smartfona i system operacyjny? Np. Windows Phone?
Nie mogę zakończyć wynajmu. Co jest przyczyną?
Co się stanie jeżeli zgubię dokumenty auta?
Co mam zrobić jeżeli samochód został uszkodzony?
Jeśli uszkodziłeś samochód, skontaktuj się niezwłocznie z naszą infolinią +48 732 08 32 32 i opisz co się stało. Powiemy Ci co robić dalej.
Zaktualizowano 20 lutego 2019